Duktig man är då!

Helluing! :)
Idag har jag varit i skolan för första gången på typ, en evighet.
Jävligt awesome. Har typ skrattat ärslet av mig. haha. :)
Ligger ju efter som en snigel i ett maratonlopp men men,
visst har man väll ett par Nitro att smälla till med så man kommer ikapp.
Jajamän! I'm back in business.
Nu ska jag gå till snyggstyckena Korina och Nathalie och bara
mysa med de underbaringarna! :)
Och ikväll blir det nog kvällspromenad med bästa Johanna, awesome! :D
OCH jag fick brev om att jag får förlängt underhållsstöd,
så kommer få det gen! :D AWESOME!!
De går bra nu, kompis det går bra nu!
Häppy fejset på derå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0