Äntligen hemma!

Ja, äntligen är man hemma efter en lång och sunkig arbetsdag.
Har inte sålt något alls idag och har hört det ena och det andra.*suck*
Men det är bara att ta nya tag tills imorgon! :)
Den nya annonsen på hästarna kom ut idag på blocket,
de är en som är jätte intresserad av Zebulon som ringt,
och en annan har ringt på Fritte. Usch. Självklart är de mycket bättre
om dom får nya hem, istället för att avliva dom. Visst dom är snart 30 år,
men dom är ju så pigga och fräscha! Men samtidigt känns det tungt,
man vet ju aldrig hur dom kommer få det liksom. Man vet ju att personer
kan verka så jävla bra och sen visar det sig att dom är idioter.
Usch, jag litar inte på människor jag inte känner..
Skulle någon göra nån av dom hästarna illa kan jag lova er att de skulle bli
horhus. SKulle leka mangas och slakta dom långsamt, bit för bit.
(människorna då, inte hästarna, haha.)
Blää på det. Har ju haft Fritte i 9år liksom. Så de kommer bli riktigt tufft,
hur det än blir.. Huvudsaken är ju att hästarna får det bra iaf.
Frågan e hur jag ska kunna vara människa utan min älskling.
Jaja, ha de bäst! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0