♥ Ä K T A ♥ K Ä R L E K ♥

Den hära hästen, shit vilka minnen vi har tillsammams.
Min allra käraste Fritte. Jag älskar dig mer än någon annan.
Du fyller mitt liv med glädje, ro och kärlek.
Jag förstår om du känner dig bortglömd, sviken & övergiven.
Men nu när jag sen en tid tillbaka vet att vi måste skiljas åt snart,
har det automatiskt blivit så som det är nu. Att jag tagit avstånd,
inte varit i stallet en minut mer än jag egentligen behöver.
Men tillsammans formade vi dom vi är idag.
Jag gjorde dig till den galna jäveln du är idag, haha.
Mitt älskade hjärta.. Det ska bli bättre.
Även om mitt intresse för ridningen och allt som har med de
att göra har tynat bort med åren, så kan man aldrig lessna på dig.
Jag älskar DIG, men jag älskar inte allt som har med hästar att
göra längre. Tyvärr har det blivit så, när intresset senare skulle
komma att bli ett tvång, ett jävla måste.
Men jag ska se till att du har det bra tills det är dags.
Jag kommer aldrig sluta älska dig min finaste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0