Västeråååååås, here I come!

Heej allihopa! :)
Idag drar jag till Västerås med pojken för att checka in hans nya lägenhet!
Så jag kommer spendera denna helgen i västerås. Najs som fasen att få
lämna Uppsala for a while. De vetu!
Får se om det blir något bloggande i helgen, de beror på om min älskade
pojke låter mig låna hans dator eller inte haha ;) Närå men vi får väll se
om det finns tid och lust och sådär. Annars kommer jag hem på Söndag.
Have a dunder nääjs helg everybody! :D
Svarta mjukisar, vita strumpor och vita benvärmare, vit tjocktröja.
kör bara kör! haha


Kommentarer
bumbi

Välkommen hit ;) Haha. Inte överdrivet mycket och se, men med bra sällskap har man roligt ^^

2011-11-11 @ 14:12:51
URL: http://knivesandpens.blogg.se/
Svar till "bumbi"

Man tackar! haha :) HAHA nej jag märkte det (A)

ja, men så är det ju på alla ställen! =)

2011-11-11 @ 20:59:03
URL: http://psykochey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0