Vad jag gjort, och vad ni missat!

Heej allihopa! :)
Idag har ni missat min och Zebulons rodeo uppvisning!
Kom ju en tjej som skulle provria Zebulon idag, så vi red runt dungen
och sen på ridbanan, jag red Fritte först. Sen ville Hanna som hon hette se hur
han gick från marken. Så då tog jag över och red Zebulon istället.
Först bocka han och stegra lite smått, sen helt plötsligt vart han som en
jävla vilde! :o Haha, jag flög fram på halsen, han fortsatte bocka, och jag klamra mig
fast för glatta livet. (Självklart hade jag hala jävla mjukisbyxor på mig..)
Sen när de rätta läget kom svängde jag över med benet och kunde landa på marken
med fötterna i marken. Sen va de bara att hoppa upp och fortsätta. Jävla dåre.
Han bockade en hel del efter det också, men då höll jag mig kvar, haha. :)
Så jävla kul. mamma stod och skrek som en dåre då jag red utan hjälm.
"TA DE LUGNT MARIKA!!" skriker hon liksom. "JAG är lugn, det är zebulon som inte är de"
svarade jag och red vidare haha. De är kul att han får såna där ryck, fast att
han snart är hela 30 år gammal! :)
Och hon som provred var jätte intresserad av Zebulon, och hennes mamma KANSKE
ville ta Fritte :D Så det skulle ju vara så jävla över najs OM dom kunde ta dom båda två!
Hoppas hoppas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0