Underbara nyheter!

Mamma pratar med Hanna i telefonen nu, och hennes mamma ville ha Fritte,
så hästarna kommer att få flytta till samma hem! :D Fy fasen så skönt!
Och dom bor bara strax utanför björklinge så det är inte direkt långt om man
vill åka och hälsa på dom. Så de är ju hur jäkla perfekt som helst!
Dock kommer det vara tufft att säga hejdå, och veta att dom inte kommer stå
ute i vårat stall något mer, men just nu vill jag bara tänka på dom och deras bästa,
och jag tror inte det hade kunnat bli mycket bättre än såhär, så det är ju kanon! :)
Men kommer gråta blod när dom flyttar, men då är då och nu är nu.
Så man får försöka ta vara på tiden som är kvar och skapa några sista roliga
minnen med dom. Sen är "skeve tiden" över föralltid, iaf för den generationen hästar
vi haft under alla åren. :( De är så sjukt tungt. Men som sagt, fast att de kommer vara
skit jobbigt, nog de jobbigaste jag någonsin kommer att ha varit med om hittills i mitt liv,
så vet jag att dom kommer få de bra, och vi kan ju alltid åka och hälsa på dom.
Men det kommer ju aldrig någosin bli detsamma igen.


Kommentarer
Magnus

skönt att höra att dom får vara tillsamans i fortsättningen med =) förstår att det känns tungt nu, men du ska veta att jag finns där för dig så gott jag kan älskar dig

2011-11-23 @ 19:56:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0