Trött, tröttare, Marika

Haha fick nyss en extraordinär bekräftelse på min trötthet;
när jag tänkte tvätta händerna och tog tandkrämen istället för tvålen. (Y)
Har varit ut och fodrat hästarna och mockat med morsan.
Ska fixa iordning mig inför jobbet nu, sen får jag skjuts av mamma till jobbet.
Och min älskling kommer troligtvis ikväll, mys! :D hoho hooo.
Jaja, hoppas ni får en awesome onsdag!
I de stora hela är onsdagar de segaste dagarna för mig, har blivit så
efter att onsdagar alltid varit de längsta dagarna i skolan osv.
Att man slutat senast då, sen är det ju dagen i mitten av vardagarna.
Vilket betyder att det relativt snart är fredag! :)
Jaja, TOODELS! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0