Tomorrow is it!

Taggad till tusen inför imorgon! :D
Elr ja, senare idag för att vara exakt.
Saker jag ska göra imorgon:
1. Fodra hästarna & Mocka mm.
2. Ta ut 5 tusen spänn till morsan.
3. Tanka min lur.
4. Åka hem och bada och fixa mig samt ringa till vattenfall.
5. Packa de jag ska ha med mig till västerås.
7. Ta bussen ner till stan och träffa agnes.
8. Shoppa med agnes, möter upp henne 11.30 på stora T.
9. Fixa bussbiljett och möta upp Tanya & Daniel.
10. Åå vid 14.15 kommer bussen till västerås!
Så imorgon blir det full rulle heeela morgonen I tell u!
Men fy fan vilken najs Fredag det kommer bli, uff. :D
Så jag ska faktikst lägga mig nu och försöka bli trött
så jag orkar upp imorgon så man kanske nääästan har alla
hästarna hemma, alla indianer i kanoten och tomtarna på loftet, haha.
Godnatt allihopa! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0