Tjeeenare mannen!

God jävla morgon! :D
Jag somnade knasigt jävla sent imorse. Låg och pratade med pojken i säkert 4 timmar.
Stackarn, om vartannat låg jag och sjöng oseriöst och förjävligt till låtar eller så låg jag
helt död å typ gav svaren "mm, aa. mmmmmh. aha.. ja.." haha, usch. Dum jag känner mig.
Gick upp runt tio och åkte ut och gav hästarna deras frukost mat. Sen åkte jag hem, lyssnade lite på musik,
tog två rostmackor med skinka på till frulle och sedan tog jag ett bad :) hur mysigt som helst!
Det var frost ute imorse när jag skulle åka till stallet btw, höll på att göra en feting rammel-sladd men
duvet, man e ju så jävla skillad att man kan hantera såna där glidiga händelser. HAHA. :D
DE VETU MANNEN!!
Haha måste sluta säga sådär, de kommer ju inga vettigheter alls ur käften på mig ibland, höh.
HAHA åh, fick precis det brutala svaret "Ok" i ett sms, haha, de känns ju lite sådär.
Jag vaknade till och från under natten av att jag kände mig jätte varm.
Någonting är inte helt hundra i kroppen känner jag, och nu syftar jag inte på hjärnan,
utan typ, att man eventuellt kanske har en baskilusk i kroppen som gör en så in i helvette seg.
vad är en baskelusk btw?
finns säkert inte ens, hah.
jaja. Hare! (inte djuret utan.. må bra, typ..) TOODELS ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0