Nu signar jag ut för idag

Ja nu är det dags att gå och lägga sig.
SKa upp och ge hästarna mat imorgon, sen
hålla mig vaken resterande timmarna tills jag börjar jobba.
Sen jobbar man ju från 12.45 till 21.00 .
Åååh vad jag längtar efter min pojke (a'
Ändå åkte han idag haha. Men det finns inge bättre
än att sova och vakna upp med den man tycker om, right?
Vi har båda fått en varsin mysig bild så vi klarar oss tills vi ses
igen, vilket jag hoppas blir snart! ;) haha.
Nääfan, bruscha thö gääds å sova sen tror jag, HAHA
extraordinärd fin "engelska" av mig där, SCORE!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
GODNATT PÅ ER ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0