Min nya tatuering

Min älskling gjorde en gaddning på mig igår. :)
Så tänkte slänga upp lite bilder så får ni se hur det blev och så.
Laddar upp med plast, fix med maskinen osv innan vi skulle börja.

Stencilen satt och jag fick se hur det skulle se ut, de svart markerade halva spetsarna
är de som skulle fyllas i med svart sen.

På med handskar osv innan vi satte igång.

Och där låg jag och ja, dehär va den ondaste tatueringen jag gjort hittills.
Fyfan va de kändes!  Men det var ingen smärta man inte står ut med liksom.
Och det va ju sååå värt det!

Och såhär såg den ut när den var precis nygjord, snyggt va? ;)

Sen fick jag plast runt tatueringen,


Och såhär såg den ut när jag tog av plasten och tvättade rent.
Passade på innan jag skulle smörja in den.

Sådärja, de va dom bilderna från när jag vart gaddad :)
Min älskling e så duuktig så!

Nu ska jag tvätta tatueringen och sen smörja in den för natten
medans jag kommer ihåg det, haha. Slänger in lite bilder från fredagen och
från idag, antingen senare eller imorgon. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0