Måndag.

Heeeej gullepullor! :D
Jobbat idag, även haft morgonfodringen. Trodde seriöst att jag skulle
få soppatorsk när jag skulle åka ut dit, but I made it! haha ;)
Sen tog jag bussen till jobbet efter att jag hade badat å fixat mig å sådär.
Jobbade sedan från 12.45 till 21.00 som vanligt. Sen kom jag hem, och tog ut hunden
på en låååång promenad. Hans husse kom även ut en stund. Så vi snackade lite.
Dock sprang jag mest runt och lekte med Mike, haha. :)
Sen lämnade vi av Johan vid hans dörr, sa hejdå och sen gick vi hem :)
Och nu sitter jag och pratar med pojken i telefånfan. Bättre än inget.
Jag har precis lovat honom en rygg massage, haha, jag kan va så snäll om jag vill :)
Dock får jag inte träffa min heffaklump försen på torsdag/fredag, dumt.
Men men, den som väntar på något gott.. :)
Hoppas ni haft en toppen måndag allihop!
kram skumbanan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0