Måndag, jävla skit dag!

Måndagar.. fyfan vilken jävla dag de är asså. Usch.
Har inte jobbat idag eftersom jag vaknade med världens huvudvärk.
Och nu har jag städat i flera timmar för att lugna ner mig. Känner inte för
att slå hål i saker igen, de uppskattas inte här hemma. SÅ nu är mitt rum i princip så
städat som det kan bli. Har t.o.m sorterat hela byrålådan och dammsugit och skurat hela lägenheten.
Bäddat sängen har jag gjort också, haha. Så någon nytta har man gjort idag iaf. Har inte ätit något
än. Känner att matlusten är ute på vift. Dessutom är de kanske inte så smart att dunka musik
på högsta volym när man typ har migrän, men men. Är man irriterad så är man..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0