Lite bilder från helgen.

Bilder från fredagen:

Magnus på bussen till Västerås.
Västerås sjukhus. Vart det första jag besökte haha,
va så in i helvette pissnödig, och de va de närmaste med toalett.
Så fick springa in dit och leta efter en tolaett. Haha har nog aldrig blivit så glad av
att se en dörr med texten "WC" på.
Köpte pizza till middag. För min del vart det en kebabpizza. haha.
Kolla mitt fina konstverk med de äckliga tomaterna på ovansidan av kartongen :D
nom nom nom.
När jag såg detta på ICA förklarade jag för pojken hur jävla
dumma alla vesteråsare är, haha. liksom vafan?!? Helo kitty morötter på ica. snälla...

Bilder från lördagen:
Magnus Pappa, hans pappas fru och Manges halvbrorsa kom på middag.
Älsklingen fick även en annan TV :)
Och mina ögon på morgonen, synd inte så bra på bilden men fuck va röda dom är.
De har dom varit de senaste dagarna på morgonen, helt sjukt.
Älsklingen tatuerade mig, fler bilder från de finns i ett tidigare inlägg.

Bilder från Idag, (söndag) :

Vi käkade frukost och låg sedan och kollade på Aristocats :D haha.
Så jävla klockren film.
Sen va det dags att kolla efter en bra buss att ta hem. Sen kollade vi på "Bad teacher"
också, haha. Hel snurrig film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0