Kommer en och provrider idag..

Helluing folks!
Idag kommer det en kvinna som ska komma och provrida Fritte.
Hon kommer där runt två tiden, så vi får väll se hur det går.
Jag vill ju självklart att de ska gå jättebra och så på ett sätt.
Men när det gäller sånt här e man ju alltid lite självisk och hoppas
på att den som provrider inte kommer vara intresserad.
Har ju haft honom i tio år liksom. Det är en lång tid.
Och jag tror aldrig någon älskat den hästen som jag gjort.
Men det är också därför jag låter honom gå.
Tiden räcker inte till, och han förtjänar all den tiden
han kan få. Suck. Somsagt, vi får se hur det går.
Annars finns det fler som är intresserade.
Återkommer sen och berättar hur de gick!
ciao ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0