Kind of awesome.

Heeej miffon! :D
Idag har jag varit ut och knatat runt med mina skitfula och asdumma kompisar
Adde, Eken och Johanna. Riktigt hemska typer dedär. Och nej, det finns ingen ironi i texten alls.
Fy fan. Stinker fisk gör dom också, speciellt på tisdagar! :S usch! Hahahahah. Fyfan, jag är
ju helt jävla slut i huvudet just nu, haha. Neej dom är så fiiina så, och dom luktar faktiskt inte fisk,
bara på tisdagar. Utan alla andra dagarna också. Men men, jag älskar dom ändå :) hahahaha ♥
Ne men de va jätte kul att träffa dom idag då jag inte träffat dom på fett länge, speciellt inte Johanna.
Så det var kind of awesome. :)
Har pratat lite med min underbaraste pojke också, myys! ♥
Jaja nu ska jag rota igenom köket efter ngn gott att äta. Typ en macka eller något.
Åt så jävla lite middag eftersom skiten såg så jävla äckligt ut XD fast de va rätt gott,
mene.. jag orkade inte hämta mer mat haha. SVULLO TIME! :D
TJARRÅ och puss på stjärtfan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0