Jag har ingen hårfärg!

Alltså seriöst, dehär är en mindre rolig, fast endå en fantastiskt kul grej.
Jag har ju självklart färg på håret, de är ju inte direkt genomskinligt.
Men kan inte påstå att det är någon hår-färg precis.. Asså vafan?! haha.
Inte riktigt helt okej. 5 förpackningar hårfärg på två dagar. Sinnes,
och jag vettefan vart resultatet har landat på. Defenitivt inte det önskade.
Jag ser ju fan ut som en.. jag vet inte vad, hahaha. Rikrigt jävla illa! :D
Nog för att jag nog halvt chockade mina arbetskamrater idag, men det
var ändå liksom rätt okej. Men imorgon.. Dom kommerju få en hjärt attack,
och antagligen ingen mild sådan! haha. Ska slänga i en till hårfärg idag så får vi se
om färgen kan bli någorlunda ögonskön iaf, haha. Satan i gatan, de går inge bra det här!
Snart kommer jag ju fan bli flintis!


Kommentarer
Magnus

kommer jag att dö när jag ser dig?

2011-11-30 @ 23:57:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0