Inga glada miner..

Hej allihop.
Tyvärr är de inga glada miner alls idag.. Är smått irriterad.
Dock tror oftast folk att jag är skitsur/ riktigt pissed off så fort
jag blir lite inåt/tillbakadragen/fundersam/smågrinig eller irriterad.
Hah, kan inte klandra fanskapen heller. Man kan ju säga att jag har humör.
Just nu känner jag att jag kan be vem som helst fara åt helvette. trevlig typ.
Men jag ska träffa bästavän senare, om typ en halvtimme elr ngt.
She can always put a smile on ma' face
Mycket roligare än såhär kan jag inte vara just nu tyärr.
SLänger upp bilderna från gårdagen nångång när jag är i mode före.
tjarrå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0