I Västerås.

Heej gullebollar! :D
Medans pojken bäddar sängen med helt nya kuddar och täcken osv,
så tänkte jag passa på och berätta lite om resan till Västerås och ja, va vi
gjort sen vi landade här. ;) Bussresan gick väldigt fort, vi satt längst bak i bussen
och lyssnade på musik i varsina telefoner med headset. Någonstans på vägen vart
jag GALET kissnödig, så ja, sista biten där längst bak i den skumpande bussen var
riiiktigt pain! haha. Vi hoppade av vid västerås sjukhus, och jag typ halvsprang till
sjukhuset och in för att leta efter en toalett. Tror aldrig jag blivit så glad av att se bokstäverna
"WC" på en dörrförut, haha! :D Så de va min första upplevelse i västerås i princip,
lätta trycket inne på en toalett på sjukhuset. hahaha, sjukt jävla muppigt egentligen.
-
Sen efteråt gick jag nöjt med LÄTTA steg med pojken till hans lägenhet.
Tre trappor upp utan hiss rätt chill, (den gången, men vi kommer till andra gången senare)
Kollade in lägenheten lite, lämnade min väska och sedan åkte vi till stan
och ja, pojken handlade en lagom mängd alkohol, han tycker jag är en svamp och hoppades iaf
att alkoholen skulle räcka tills i morgon, men så sa han också efter att man aldrig visste när
det gällde mig, haha. På vägen hem köpte vi med oss pizza. Så vi käkade och drack gott.
Sen i ärlighetens namn, mös vi lite, efter att ha hämtat ner två feta sängmadrasser från
vinden, haha. Jaja, jag får skylla mig själv. Jag kan vara lite jävlig mot pojken ibland (a' haha.
Sen gick vi till ICA och köpte mat osv, vart 4 feta och tunga jävla kassar.
3 trappor utan hiss vart nu genast jävligt mycket jobbigare, haha. :)
But I survived. yaaay! :D
-
Och nu har vi druckit lite och ja, tagit det lugnt.
Nu har älsklingen  tänt massa ljus i vardagsrummet.
"Visst vart det bra?" - Mange.
"Mmm." - jag
Haha åh, men det vart jäte mysigt hjärtegull! :D
Fick ju nästan lust att våldta honom här och nu, hahahaha. Åh, sjuk jävel man är ibland, höhö.
Roligaste konversationen vi haft idag när jag kollade på underkläder på snyggunder.se :
Jag: Älskling, tycker du kropps strumpor e snyggt?
Mange: ja, de kan i vissa fal va helt okej.
Jag: Vadå har du sett någon ha en sån på riktigt?
Mange: Nej, men på bilder har man väll sett nångång.. Men då ska de va såna där
som sitter riktigt tight, med stora nät såhär *visar på ngt konstigt sett*
Jag: Vadå, som en stor jävla vandrande kassler?!

hahahahahahahaha, I died, BUT I survived! :D haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0