Hemma.

Helluing! :)
Har precis kommit hem från jobbet och fått i mig lite middag,
som idag bestod av spagetti och köttgryta. Hur gott som helst! :D
Blir desamma till matlåda imorgon. Fick förlängt på jobbet idag så
jag kommer jobba i December också! :) awesome!
Fick iväg två avtal idag, varav ett var till Ivan.
Imorgon bitti ska jag hjälpa mamma med fodringen samt försöka hämta ut
paketen som kommit, och ligger å väntar uppe på gränby C :)
Handlade julklappar i helgen. Så julklapparna till mamma, pappa, Thomas, Ivan
och Bästaste vännen är klart än så länge :) Så nu är det inte mkt mer som är kvar.
SKönt som satan att vara ute i god tid för en gångs skull!
Annars brukar jag vara den som stressar sönder både mig själv ovh andra
dagarna innan julafton, full av beslutsångest, stress och irritation. Haha. ;)
Hoppas ni haft en trevlig Måndag, det har iaf jag haft. SKönt att jobba nu när man
varit ledig mer än en vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0