Goodmorning sunshine! :*

Godmorgon allihopa! :D
Har precis kommit hem efter att ha åkt med mamma till stallet
och gett hästarna mat och mockat och fixat annat som man måste
när man har häst. :) Sen släppte mamma av mig då hon skulle åka till
Thomas jobb å äta frukost. Lukten som slog emot mig när jag klev ur hissen
(ja jag är fantastisk lat) på tredje våningen va densamma som domdär skit äckliga
"bullarna" som man fick när man gick i typ lågstadiet. Usch! :(
Och igår beställde jag 3st julklappar. Sladdade även in på fuji's hemsida och
beställde massa olika kort, plus en ashäftig almanacka med diverse sköna kort! :D
Den blir riktigt personlig då jag tog utav kort från olika tillfällen i mitt liv.
Hur awesome som helst! Motiven är allt från bilder från eckerö resorna till hästarna ute i hagen.
Ja ja. Nu måste jag hoppa i ett bad och käka lite innan det är dags att bege
sig till jobbet. Usch, känner mig helt värdelöst opeppad idag. Samt små snorig
så nog kommer man säkert bli förkyld sen också. Fyfan va roligt!
Ha de bäst! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0