Godmorning sunshine!

Har precis kätat frukost med pojken efter att jag
var ut till stallet och gett hästarna deras frukost,
som bestod av hö och grund blandat med korncross. :)
Skämde bort dom lite med morötter också, för att vara helt ärlig, haha.
Känner mig helt jätte seg och är inte alls i mitt esse idag känner jag.
Men men, de är bara att fixa sig iordning för jobbet och försöka iaf.
Blir jag sämre är de ju bättre att ha åkt dit och försökt än att skita i det liksom.
Älsklingen kom med bussen till uppsala vid halv nio igår kväll,
så han stod utanför mitt jobb och väntade tills jag slutade :)
Sen åkte vi hem och käkade middag som fick bestå av varma mackor,
sen mös vi och ja, sen va de dags att sova :) haha.
Mamma är magsjuk, och massa på jobbet är sjuka i det också.
Man känner sig jävligt säker liksom, eller ? haha.
Kul å springa runt med rännskita liksom, usch!
Tackar vet jag mitt braiga immunförsvar! ;)
Jaja, nu måste jag fixa mig och byta om osv innan jag måste
sticka till jobbet, ha de bra allihopa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0