Godmorgon! :D

Godmorgon sötfolket! :D
Idag är jag på kanonhumör! Gick upp direkt när mamma väckte mig vid åtta,
och ja, nu är man nyduschad å fräsh. Har fodrat och mockat åt pållarna, tagit ut pengar,
badat samt ringt vattenfall å kraft & kultur å hjälpt ivan med el avtalet så
de bara e att ringa på måndag å teckna nytt! :) Jävlar va awesome man är! haha :D
Jag brukar gå upp vid den här tiden liksom. Och fysatan va skööönt de är att gå upp tidigt!
Somnade ändå nångång efter två inatt.. Så har ju inte sovit sådär jätte mycket heller.
Men idag är jag taggad och glaaaaaaad! :D Kommer bli en awesome fredag!
Hoppas ni får det också peeps! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0