duktig man är!

Idag har jag fan varit duktig.
Städat mitt rum samt dammsugit + skurat hela lägenheten.
Så idag kan jag nog med rätt gott samvete äta en kebabrulle
och dricka coca cola till middag! :D haha.
Mamma och Thomas skulle beställa från Shima, men dom
ska väll ha sina äckliga pizzor me musslor å räker på och sånt snusk. O.o''
Huvudvärken har släppt lite men nu har jag en mer
"tung" huvudvärk än "tryckande/bultande".
Har sprungit runt i min onepiece och duntofflor hela dagen haha,
och med en fläta i håret och helt osminkad. Idag känner man sig bra
hemmamysig. :) Men det är okej att vara det iband också!
FAN MITT RUM ÄR RENT! :D
haha, man ser golvet, underbart♥


Kommentarer
m

älskar dig min duktiga bebis

2011-11-22 @ 02:19:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0