Back in town!

Tjeeenare mannen! :D
Nu är jag tillbaka i Uppsala, trist. De första jag fick göra när jag kom hem,
var att åka iväg direkt igen. Var tvungen att åka ut till stallet och gå en lång
promenad med Fritte som lhade lyckats tagit sig ut i stallgången och ätit upp massa
foder. Därav promenaden som i vissa fall hjälper hästen att inte få kolik.
Då Fritte har fång anlag så är det aldrig kul när sånt händer honom,
defenitivt inte med någon annan häst heller, då jag varit med om ett flertal fall
där hästen i slutändan varit tvungen att avlivas. Så vi gick och små joggade lite i cirkus
40-50 min. Sen fick han stå på stallgången en stund. Hans mage lät e hel del, vilket är ett gott tecken.
Dock bajsade han inte, vilket i detta fall hade varit det bästa utav allt. Men han fes en hel del, haha.
Så ja, magen verkade inte tagit någon större skada. Men hellre det säkra före det osäkra!
Och såhär fin var stallgången när jag kom, och bild från
våran promenad samt när han stod i stallgången osv;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0