Alla mina tatueringar.

Jag har 4 tatueringar, 3 övnings tatueringar andra gjort, samt en jag gjorde på mig själv
på fyllan när jag knapt kunde sitta rakt, okej, de kunde jag inte, haha.
Så tänkte slänga upp dom i tur och ordning, Enjoy.
Min första tatuering gjordes av ett ex's polare i Stockholm, uffe.
Han skulle öva så då leta jag upp ngt som såg bra ut i en gaddnings tidning han
hade hemma, och körde på denna japanska texten, som står för "Rebell".
HAHA de roliga r att rebell på japanske betyder typ Ninja. Oh yeah, I got ninja skills, or?!
Ne men de är en kul tatuering som står lite för hur jag är som person, om man
tänker svenska betydelsen på rebell. Att de betyder ninja på japanska om de nu är så, är ju
ett roligt lite plus i kanten. Placeringen är höger ben på sidan av vaden.

Min andra tatuering gjorde min nuvarande pojkvän magnus.
Också för att öva upp sina skills igen. Denna gången fick det bli
vänster ben, ca en halv decimeter från fotknölen. AIK i ett unikt typsnitt.
Dock är denna "under progress" då den inte är klar en, och vart typ halvt infekterad.
Shit happens liksom. Men de kommer ta ett tag innan jag fixar denna.

Min tredje tatuering var då den jag gjorde när jag var full som en jävla
kastrull. Den sitter på insidan av vänster ben. Den är ju förjävla ful, men
dock är den desto mer personlig. Den mest personliga tatueringen jag har
på kroppen till och med. Fast jag måste ju endå säga att den vart hyffsat jävla bra
med tanke på hur jävla full jag var. Inte  min smartaste idé jag haft, men defenitivt
inte en av de dummaste heller, U got it.

Och så till min fjärde och nyaste tatuering, en så kallad kompass stjärna
som sitter vid sidan av magen rätt långt ner. Denna är också gjord av min
Nuvarande pojkvän magnus. Denna vart dock sjukt mkt bättre än AIK tatueringen
och denna läker finfint! Gjorde den som sagt i lördags. Haha kom ju på i efterhand att de är
kul att ha en kompass stjärna precis ved det stället. Kompasser ska ju leda till den rätta vägen.. haha! ;)
Tanken bakom denna va ju då att jag tyckte att de va snyggt helt enkelt. Den sitter på höger sida.
Funderar starkt på att göra en likadan på vänster sida. Och/eller fylla i den/dom med rött där de är ofärgat.
Men de är en framtida thing isf.

Sådärja, då har ni fått se mina tatueringar och lite bakgrund om dom, samt placeringar osv. :)
Jag har massor av tatueringar jag vill göra, så vi får se vad och när som de tycker upp en till!
Tänkte även visa mina piercingar någon dag, dock vet jag inte när, men de kommer när det kommer.
Over and out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0