1 Månad av kärlek ♥

Idag är det en månad sen jag och min älskade Magnus vart tillsammans. :)
Det har varit en bra månad och hittills ett sjukt bra förhållande, hoppas det håller i sig!
Inget bråk eller tjaffs och allt har flytit på, precis så som det ska vara!
Jag har tur som har en sån snäll, fin, omtänksam och helgalen pojkvän. :)
För det är du verkligen hjärtat. Så sjukt snäll och underbar så de finns inte.
Och jag känner på mig att vi kan få ett väldigt långt och lyckligt förhållande,
men det kommer ju bli vad vi gör det till :) Så jag hoppas att vi alltid kommer
göra allt till det bästa. Min underbara mys pojke, Jag älskar dig. ♥


Kommentarer
M

du är den underbaraste flickani hela världen, vet inte vad jag skulle göra utan dig <3

2011-11-17 @ 03:31:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0