- Soleksem?!

Har solat både igår och vart ute i solen i princip hela dagen idag.
Två timmar har jag ägnat åt att ligga på en filt på gräsmattan ute i skeve
och stekt i solen. Dock så kliar det nu som satan på mina armar och skuldror
där jag tror jag bränt mig lite. Undrar vafan de är för fel. Är helt röd flammig
på armarna. Inte okej. Undrar om det kan vara soleksem eller något,
men de har jag ju aldrig haft förut ? :S
Jaja, blir de inte bättre får jag väll gå till en läkare eller något.
Har även hjälpt mamma att slipa båten idag.
Lagom sexigt de måste sett ut! haha.
Hade liksom mössa, linne och långa mjukisar över shortsen,
eftersom dedär som kommer bort när man slipar fastnar och är svårt att få bort.
såhär fina var vi efter en timmes jobb;
Mamma inspekterar sina skitiga händer, unrar om hon visste att hon va minst lika svart i ansiktet... :D
Jag va i princip lika stilig hahaha.


Kommentarer
Anonym

Söta ni är hahha :D Puss syster <3

2011-05-11 @ 21:01:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0