- Klippt mig.

Jag vart så jäävla less på mitt hår att jag drog fram stora köks saxen å gick loss på håret, haha.
Under tiden jag klippte hade jag faktikst ganska kul. Speciellt med tanke på att jag endå haft
några funderingar på att gå frisör linjen till hösten. Hahahah. Shit.
Under tiden jag klippte mig;
Jag insåg snart vilken "super sax" de va.. haha
Jag e lite smått galen av mig ibland, ha-ha.
Hm.. måste varit en av alla gångerna jag råka klippa lite.. fel..
Och här har ni resultatet av min fantastiskt talangfulla klippning;


Höger sida.
Vänster sida.
Åå så framifrån.




Kommentarer
Dr.Nils

Ser skiiiitbra ut! :D

2011-05-17 @ 18:30:29
PsykoChey.Blogg.Se

Tack så mycket! :D

2011-05-17 @ 18:38:34
URL: http://psykochey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0