- Kan man annat än älska min humor ?

Fick en mycket rolig fråga på bilddagboken nyss.
Killen frågar;
Tjenare, hehe ursäkta men vad tycker du om de här gällande min morsa? xD
Hon är den typiskt kaxiga mamman som tror att hon är bättre än allt och alla,
speciellt ungdomar. Hon säger att ingen tjej under 25år skulle någonsin våga röra
henne i ett bråk, inte ens om de va ett gäng tjejkompisar.
Blir fan irriterad på att höra det från henne :S
Mitt svar;
Jadu. Brudar har en tendens (även killar i många fall) att leka rambo sålänge det bara handlar om att snacka.
Man kan skryta och vräka ur sig de mest "fantastiska" sakerna, men när de väl kommer till kritan
kanske inte din mamma skulle vara lika kaxig ?
Ge henne en snyting och se vad tanten går för vettja!
-  -  -  -  -  -

Jag måste vara en såndär rådgivare, som kommer med dom bästa ädvajsen. tjoho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0