- Gårdagen och Idag

Kan väll börja med vad jag gjorde igår på kvällen;

Stack över till Nathalie och Petter's place.
Sen drog vi ut och lirade fotboll med Johanna, Jennifer(?), Eken och Adde. :)
Det gick väll lite sådär, målen var trasiga och man skulle kunna tro
att vi alla var riktigt packade, då vi sköt på allt annat än målet ca 80% (minst!)
av spelets gång, haha. Men kul hade vi! :D Drack lite bärs och tog någon cigg emellanåt,
en jätte trevlig kväll som vi verkligen borde göra om någon dag! :)
Det roligaste den kvällen, av allt som va kul var nog Johannas skämt, som vi inte behöver
nämna här.. :) Samt hennes ofrivilliga glidtackling hahaha! :D ♥
Kan också nämna att jag jorde 2 st fempoängare på adde (Att man skjuter bollen på huvudet på någon).
HAHA, så jag ska visst förvänta mig en hämnd, men jag har en heeel del bus planerade i huvudet,
om han ens försöker  moahahha. Btw så kom Calle och Pontus förbi oss, dock en kvart innan alla skulle dra.
Sen stack jag hem till Natha och petter med pontus å glodde på någon döds dålig zombie rulle.
Timpa och Micke kom efter en stund också. Sen vart de hemgång, och inte mycket mer hände den kvällen
innan det var dags att gå och lägga sig.

Och vad har blondie hittat på idag då?
(Kallas tydligen det när jag inte är närvarande av Petter och Pontus)
Jo det ska jag berätta... 
Idag har jag vart hemma (orkade inte skolan, ovanligt va? haha)
Och så har jag varit ut till stallet och pysslat om hästarna lite. Sen har jag varit med
Johanna och suttit och snackat om allt möjligt mellan himmel och jord.
Käkade middag hemma hos Johanna och hennes pappa som va så gulliga å bjöd på pizza :) hihi.
Så snackade vi lite skit om allt möjligt och åt gott. Sen visade Johanna mig lite målningar och teckningar
som hon ritat genom åren, värsta picasso'n ju :D haha.
Sen vart de hemgång då Johanna skulle ut och övningsköra, och sedan skulle hon till sin pojke.
Fick springa ett ärende åt hennes kompis Ylva, och sedan gick jag ut med Mike.
Hittade inte hans nosgrimma så vart till att träna lydnad i bara strypkopplet idag.
Jag har typ brännmärken i händerna efter att han drog så mycket,
men med ett jävla tålamod och massor med tillsägningar och berömningar så
gick han som en liten ängel bredvid mig. Kunde till och med ha kopplet löst i en liten båge
utan att Mike drog iväg så fort han kände lukten av något. 
För Mike är det vääldigt duktigt! Ska fortsätta träna honom på samma sett så
kanske de hjälper honom att bli lite lydigare. Dock e han ju inte min hund,
men ändå. Någon måste ju ta på sig det ansvaret också.
På bilden; Mike med en av hans leksaker.

Ska btw jobba på Beijer imorgon från 08.00 till 17.00


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0