- Galen natt.

Mår lite sådär halvtaskigt efter gårdagen/natten/morgonen.
Har inte sovit ngt så har varit vaken i över ett dygn nu.
Va med Johan igår hemma hos honom. Sen bjöd han på krogen.
Så Johan, johan 2, johan 3, daniel å ja va på fame.
Jag och Johan spelade biljard, 3 omgångar. (jag förlorade alla gångerna)
Jag skyllde på att jag var för nykter haha.
Sen drog jag, johan å daniel till johan när Fame stängde.
Hela morgonen/dan har jag legat som en jävla döing och tagit upp all
plats i johans säng och glott på sopranos (stavning?).
Idag blire nog inget drickande, mår inge vidare som sagt haha. blä, at suger.
Ska eventuellt till Knivsta en sväng me pontelitus å träffa Nathalåå och Petter,
men får se om jag orkar, mår iiiiiinge bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0