- Fy fan vilken natt!

Var ju som sagt på Andreas studentskiva igår.
Åkte dit med Eken och Micke. Förkröka lite innan
med eken i 'fylle parken' i årsta. Sen tog vi bussen in till stan
och hoppade av vid stora torget och gick sedan till BJ (Birjer Jarl)
Där Adde's studentskiva ägde rum. Drack ett antal stora starka,
dansade loss och hade det ganska trevligt (Min "vurpa" va ju snyggast!). Men kvällen var dock vääldigt seg.
Va i princip nykter,  kanske därför ? haha.
Stack runt halv ett tiden ungefär eftersom det var jävligt segt och jag skulle
gå från BJ på stan ut till skeve, de är ju typ en mil elr ngt, sjukt långt iaf.
Adde följde med eftersom han skulle gå med en bit, vi stannade till vid
donken, adde bjöd på cheeseburgare, sen skulle vi gå vidare.
Jag frös så in åt helvette mycket, och hade sjukt ont i fötterna,
så vi bestämde oss för att dra till årsta och sova hos Adde ist och gå ut till
Skeve på morgonen eftersom jag hade morgonfodringen.
Sagt och gjort, somnade typ direkt efter att ja lagt mig,
och de var sjukt skönt att komma in i värmen!
Sov och vaknade runt nio hos Adde.
Då var de bara at gå upp, slänga på sig paltorna och gå till skeve.
jag har typ blåsor under fötterna, så sjukt hemskt! haha.
Gav hästarna mat så fort vi kom fram,
sen gick jag upp och bytte om till mjukisbyxor, linne och tjocktröja.
Sen gick vi ner och jag släppte ut grabbarna i hagen.
Sen mockade jag till Fritte och slängde in en halmbal.
Sen stack vi upp till huset och jag lagade pasta med egengjord
pastasås med skinka i. Sen stack vi ut och rökte och sen var
Adde tvungen att dra. Och nu sitter jag här.. :) haha.
Mamma kommer om en stund, så kvart i ett ska jag gå ner till stallet så hämtar hon upp mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0