- Fredagen den trettonde.

Har jobbat på Beijer idag :)
HAHA dock tänkte jag dra en timme tidigare utan att riktigt fatta att klockan va fyra och inte fem.
Så jag satte mig å halvsov/ritade i en timme i väntan på att klockan skulle bli fem då morsan skulle
komma och hämta mig. Var en riktigt bra dag på jobbet idag faktikst, hade dock vääärldens mag knip
på morgonen, vette fan vare va ;S men sen gick det över iaf. 
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, det blir hemmagjorda hamburgare med bröd
och diverse tillbehör till, mums!
Ska även träffa min bästaste bästa sen :D hur awesome som helst!
Så vi får se vad vi hittar på för bus idag!
Älskar min bästistoker Agnes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0