- 14/5-11

Halluuu! 
Idag har jag inte gjort så mycket. Agnes sov hos mig inatt, så vi kollade på The legend of Zorro
tidigare på morgonen, asbra! :) Längesen man såg den.
Jag lyckades även med ett av de klantigaste man kan göra,
Jag kollade på mätaren precis vid balkongdörren, och tänkte att jag skulle gå ut för att känna
om det var varmt ute idag eller inte, så jag väner mig och ska gå ut på balkongdörren,
bara det att dörren var stängd för en gångs skull! HAHAHAHA!
Så jag gjorde en faceplant rakt in i glasdörren!  hahaha.
De skrattade jag och Agnes gott åt haha (:
Sen har jag varit i stallet. Red Fritte och hade Zebulon som handhäst,
det gock jätte jätte bra! =)
Och nu sitter jag och väntar på käk och planerar kvällen lite.
Blir förhoppningsvis en rolig kväll, jag har satt systemkamerans batteri på laddning,
så imorgon får ni se vad för adventure vi kommer va ute på ikväll!  hihi.


Kommentarer
HONDENRÖDHÅRIGA

vad tycker du om tatueringar? :)

2011-05-14 @ 18:07:17
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Anonym

Jag tycker tatueringar e skitsnyggt :)

Men sen beror det ju såklart också på VAD för tatuering man gör och vart.

2011-05-15 @ 17:47:53
URL: http://psykochey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0