- Vårkänslor!

- hello there!
Har under de senaste dagarna känt hur suget efter att plocka fram kameran och ge sig
ut och fota har blivit starkare och starkare. Samt viljan att sitta ute på uteserveringar,
grilla, bara kunna vara ute utan att frysa ihjäl. Nu är våren verkligen på G ! *happyface*
Så jag tänkte slänga in några våriga/somriga bilder som jag tog förra året.
Man vill, iaf jag, vill bara ha sommar nu nu nu när jag ser bilderna (:
Enjoy!


tågspåret "tillhör" lännakattens söta lilla tåg. Bilden e tagen i skölsta.


Fritte och Zebulon lunkar sakta mot vatten karet. Bilden e från deras
sommarbete i SKölsta.


Blomma.


bild från en ridtur i somras :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0