- Trött..

Idag har jag faktikst varit duktig.
Har varit på praktiken idag. Gjorde dock inte så mycket,
gjorde rent ett toppblock till en motor, städade ur våran
bil, invändigt och utvändigt. Och flyttade några glykol dunkar.
Men jävlar va gamla bettan vart fräsch när jag va klar mena. haha,
fula jävla ford. blä.  Men iaf,
Sen har jag varit i stallet och mockat å fixat åt min skruttpålle.
Tog världens mysigaste promenad på ca 30min då jag
ville se hur Fritte rörde sig. han var inte så speciellt stel ändå.
Fast vi gickju bara, men ändå. :)
Dom har fått börja va ute lite längre nu då zebulons ben
verkar läkt ihop riktigt fint nu. Förhoppningsvis kan dom snart
börja gå ute som de brukar. skönt!
Ska by the way eventuellt få börja jobba på Beijer igen.
Dock blir det då bara från fyra till sex på vardagarna,
men de är ju bättre än ingenting. :)
Känner att jag behöver lite mer klirr i kassan, haha.
Kanske får hoppa in och jobba lördag någon gång ibland,
om jag orkar. Men vi får se om jag får börja jobba eler inte,
men e ganska säker på att de kommer gå. :)
Är ute i Skäve nu, ska sova här inatt.
Har morgon fodringen imorgon och ska till
bilverkstan efter de, praktiken you know.
Jävligt soft ändå. Känns som att jag lär mig
något nytt varje gång jag e där :)
Har fortfarande sjukt ont i höger arm/axel/skuldra + ryggen på höger sidan.
Tror bestämt att jag sträckt en muskel, eller två.
Gjorde en jävligt snygg vurpa på fyllan i fredags.. haha.
Imorgon ska jag eventuellt träffa Johanna :D
Ska bli kanonkul!
Och har massor av planer för den senaste framtiden,
om jag får jobb det vill säga.
  • Ska färga håret blont igen, blond hårförlängning e redan på väg.
  • Ska köpa gymkort. Älskade att gymma förr, förstår inte varför jag slutade, men ska bli sådär hurtig igen!
  • Ska köpa en Ipod eller ngt liknande, ngn billig som man kan ha typ i stallet, på gymmet osv. Så kan man lyssna på musik även om man har dåligt med batterier i luren etc.
Har massa mer jag vill ordna, ny lur är ett måste.
Jag har ju en tendens att slänga sönder alla nyare
mobiler jag får, så typ en Nokia 3310 vore egentligen
en soulmate ; går i 83479 delar men är bara att plocka
ihop så funkar den igen, varje gång. amazing. haha.
Nä men luren jag får dras med nu får en att tänka på
medeltiden. Mindre charmigt.
Dessutom om jag och natha får sommarjobb på beijer
så kommer vi förmodligen dra till bulgarien i sommar! :D
AWESOME!
har aldrig varit utomlands, elr okej, finland och danmark,
men de är ju liksom inte riktigt utomlands ändå.
Så de skulle va skithäftigt och kul faktikst :)
Så mitt mål just nu är; Skaffa jobb, sköta jobbet och skolan,
tjäna pengar och fixa mitt liv till de bättre. Det behöver ett lyft nu.
Så ska försöka peppa  mig själv och göra mitt bästa :)
mer än så kan jag ju inte göra, right ?
Nu ere i alla fall movie time eller något för min del,
sen ska jag lägga mig i älsklings sängen och sova. :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0