- Tjooho.

Idag har jag tagit det lugnt. Åkte ut till stallet vid två tiden med morsan och fixade åt hästarna och fodrade.
Sen åkte vi hem. Tog de lugnt, satt och lyssnade på musik osv.
Sen drog jag ut och träffade Eken. Vi gick runt lite men satte oss sedan i "fylle parken" i årsta,
tog några cigg och snackade. Sedan drog vi till Addes går å satte oss där och vänta på att han och Tanya skulle se klart ngn film. Sen kom dom ut, men Tanya drog direkt.
Så jag, eken å adde satt och snackade lite skit, sedan stack vi till SB och sjorde samma där,
tills det var dags för mig att sticka in å käka. :)
Känner mig mycket bättre idag. och det har varit jätte skönt väder!
Till och med vindarna har varit ljumna, nästan varma idag, sweet!
Nu har man precis käkat klart. Sitter och dunkar musik och socialar mig med folk
över msn etc. Blir ingen skola för mig imorgon. blir troligtvis hemma hela veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0