- Tips.

Har ni inte sett filmer som "Due Date" ?  Då har ni ju missat världens roligaste komedi film!
Jag brukar ändå ha rätt svårt att skratta när de gäller film, men jag fick i princip
magsår varje gång jag såg denna filmen för att jag skrattade så tårarna rann.
Killen med krullet är min absoluta favorit karaktär i filmen, så otroligt rolig!
"I got 99 friends on facebook!" haha, han e så söt!
Har ni inte sett den så se den, you will not regret it ;)

Och så är ju jag en sån där som älskar filmer som utspelas i fängelsen,
eller kampsporter, filmer som Green street hooligans osv.
Hyde en film i lördags som hette "Celda 211" (cell 211) den var ganska bra faktiskt.
Lite annorlunda men defenitivt värd att se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0