- Sjukling

Efter en helgalen (och heldragen) fredag, e jag hur förkyld som helst.
Hostar som om jag fick betalt för det och e snorig och jävlig.
Har laddat upp inför natten nu med tonvis med papper, host medicin,
vatten och näs spray. Känns som jag inte gjort annat än att shotta host
medicin ikväll. Och det här med host medicin är inte min thing.
Fy sjutton va det smackar.. medicin? usch!
Men man gör ju vad man kan för att bli frisk, right?

trots mitt tillstånd så tog jag ut pållen på en nästan två timmar lång skritt tur idag.
Det vehövdes verkligen, han har blivit så stel av att fått stå inne så mycket nu
när Zebulon varit halt. :c  Men nu har grabbarna fått börja gå ute från mongon fodringen
till EM fodringen i alla fall. Efter ridturen pysslade jag om Fritte lite snabbt innan jag gick upp
till huset å satte mig i soffan med en kopp te. Senare kom yvonne med pizza.
Så käkade vi och sedan låg jag som en döing i soffan och glodde på hockey.
En otroligt jämn match mellan Djurgården och Luleå(?). Mitt minne e inte på topp just nu.
Djurgården förlorade iaf matchen och åkte ur. Blir inge semi final för de rackarna. :)
Skadeglädjen e stor som den AIKare man är. haha.

Nu börjar klockan bli mycket, snart halv tolv. Ska upp tidigt imorgon och forda hästarna.
Blir dock ingen praktik för mig imorgon med tanke på hur förkyld jag är. Och de är nog bäst så.
Ska jobba vidare på att försöka bli frisk genom att göra så lite som möjligt.
Nu ska jag glo på Djungelboken och sen sova :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0