- Lång dag på praktiken idag.

Var som sagt uppe vääldigt (alldeles för) -länge. Han sova ca två timmar innan det var dags att gå upp.
Kom hem från praktiken strax efter sex tiden. Så nu e man sådär lagom trött. *gääääääsp*
Okej, väldigt trött!  Ska upp till skolan imorrn, börjar kvart i nio. Så nu är det egentligen sovdags för min del.
Detta gjorde jag på praktiken idag:
  • Gjorde rent/skruvade på ett topplock till en motor.
  • Tog bort fälgar å skruva loss alla däcken på en bil.
  • Lärde mig byta bromsläggen.
Vart alltså ganska lugnt och uttråkande på praktiken idag.
Men Thomas har svårt att sätta mig på jobb då man e jävligt grön inom området.
Men jag lär mig mer och mer och det är jävligt kul att meka. :)
Men nu ere dags för mig att sova.
godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0