- Dehär måndagarna..

Sov ute i Skeve inatt eftersom jag hade morgon fodringen imorse.
Fodrade hästarna runt nio tiden sedan gick jag upp till huset och
fixade lite käk (mackaroner me hemmagjord pastasås) och glodde
på Tv, sen gick jag å la mig i soffan för att vila, somnade och sov
en timme tills klockan va runt tre. Då ringa mamma och så gick jag
ner till stallet så hjälptes vi åt att fixa med maten till pållarna och så
fick dom såklart sin EM mat.
Kom hem till Salabacke nu för en stund sen. Ska strax slänga mig i ett bad
och läsa lite. Känner mig helt slut efter filmnatten hos Adde med Adde, Eken, Tanya
Chrille och Pontus när vi inte sov något. Men tror jag har tagit igen lite av sömnen nu. :)
Är förresten "ensam hemma" ute i skeve helgen som kommer. Hur awesome som hellst! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0