- Dag 3: Dagens.

Nu får jag åter igen göra en sån där fantastiskt trevlig liten "lista".
Min hjärna går inte på högvarv såhär på morgonkvisten. haha :)

- Låt: Chester see - So goodbye ♥

- Mat: Har faktikst inte ätit något än ;o

- Drog: Ja då ska vi se, anfetamin, heroin.. haha driver. Nej men typ Chester see's låt, är helt såld på den! och ciggen som vanligt också.

- Roligaste: Hm, klockan är ju inte så mycket, så så speciellt kul har ja inte hunnit haft. Men om jag ska träffa Johanna idag så lär det bli de roligaste I guess ^^

- Tråkigaste: Att gå upp såhär tidigt, inte kul alls.

- Sötnos: Haha min bästis av motsatta könet. Hans bild från när han var liten är så sjukt gullig :')
- Kläder: Mjukisbyxor, linne och tröja. lite hemma mys kläder sådär ;)

- Lek kamrat: Johanna blir min lek kamrat idag förhoppningsvis ^^

- Humör: Lite smått ont i huvudet, trött och ont i ryggen. Annars så är det ju relativt bra faktikst (:

- Sämsta: Huvudvärken som kom krypande här nu för en stund sen.

- Bästa: Min och my's humor, den äger! B-)

- Skämt: Ni kommer inte fatta men jag skrev; "My, tar du en för laget eller ? ;)"  tyckte ju va rätt.. kul?


- Saknad: Många av mina underbara vänner som man inte träffat på ett tag nu, framförallt bästis!

- Vill ha: Energi, pengar, gymkort, hårförlängningen jag beställt, ny lur, Ipod, ny garderob, SOMMAR!

Dagens planer ser/såg ut ungefär såhär:  Fodra hästarna vid 9 tiden, sen eventuellt åka till praktiken (berodde på om de fanns något för mig att göra i verkstan eller inte), åka ut till stallet igen och EM fodra dom vid 15 tiden, sen hem och fixa iordning mig och sedan träffa Johanna :*  Så vi får väll se, om de blir någon praktik å någon Johanna idag. Det återstår att se. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0