- Dag 5: Framtid.

Jag har en del planer inför framtiden, både långsiktiga och kortsiktiga.
SOm det där med skola till exempel. Går ju på Uven fram till sommaren,
och till hösten börjar jag på ett nytt gymnasie, vilket vet jag dock inte än.
Så de är något jag måste bestämma mig för snart. men jag tror det blir
fordon på praktikska gymnasiet. Men det återstår att se.
Ska eventuellt få jobb på beijer igen också. Dock från 16.00-18.00 i så fall.
Sen blir det nog sommarjobb där i sommar. Och om jag har råd osv, så vill
jag resa utomlands i sommar :) skulle va awesome!
Vill också sen när jag börjar på gymnasiet försöka hitta ett sätt att kunna gå i skolan,
men samtidigt jobba så mycket som möjligt, och samtidigt ha fritid. Och på något sett
försöka få nån etta nånstans i stan eller något. Vill inte bo hemma tills jag slutat gymnasiet liksom.
Men vi får se hur de blir med allt :) de e bara att jobba å slita å göra sitt bästa å göra rätt för sig,
så når man förhoppningsvis sina mål nångång i framtiden. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0