- Dag 2: Känslor.

" Vadå känslor ? " tänkte jag och började fundera på hur jag
ska kunna formulera mig i text och/eller bild. De är ju ett rätt
breddat tema, men lyckades ändå välja att skriva om känslor i helhet.
Känslor kan ju vara både underbara och jävligt svåra.
Känslor är något vi känner, (jo, de e sant, jag lovar!)
Och känslorna är ibland väldigt svåra att förstå sig på och tyda.
Man kan inte styra över sina känslor.
Men de finns ju så många känslor!
Att vara kär, är en känsla,
att vara hungrig är en känsla,
att känna ensamhet är en känsla,
ja, ni fattar grejen.
Jag vet själv hur mina känslor kan variera. Känslor kan ju nästan
gämföras med humöret man har. Lite same same but different.
Men de är egentligen en väldigt liten skillnad.
Känslor e väll i stort sett hur man mår och känner sig. typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0