- Dag 1: Favoriter

Vet inte riktigt hur jag ska orka och förklara vad som anses vara "favoriter" för mig.
Så jag tänkte göra en liten lista på favoriter i olika former och storlekar. :)
FAVORIT:
Maträtt: Måste nog säga pizza. Calzone med beasås e oslagbart.

Färg: Vit skulle jag tro, även fast jag och vitt inte går så bra ihop. Annars gillar jag färglatt.

Klädsel: Mys kläder om man bara går hemma som en slacker. Mjukisbtxor, linne och eventuellt någon stoor tjocktröja.

Dryck: Alltså det beror lite på. På krogen är det Vodka Redbull, en myskväll hemma är det nog Coca Cola eller öl. Vatten är godast som de första man dricker "dagen efter", samt på gymmet. Energidrycker är ju också så himla gott. Finns olika favoriter vid olika tillfällen. :)

Person: Oj, den var svår! Men måste nog säga min bästa vän Agnes. Just för att vi kan prata om exakt vad som heslt, vi kan alltid vara oss själva med varandra och ja, vi håller ihop liksom, även om det blir för lång tid mellan gångerna då vi ses ibland. Vi kommer alltid på något att göra, även när idé torkan hänger i luften.

Djur: Hästar och hundar har jag haft med mig i hela mitt liv, samt katter och några enstaka kaniner. En minigris också faktiskt. Men hästar e mina absoluta favorit djur. De är så vackra och unika, varenda en av dem.

Märke: Adidas måste jag nog säga.

Glass: Magnum Strawberry White har vart en trogen favorit i 4 år (a'  men den fick dock lite konkurrens när "Mars glassen" kom. Men den försvann i princip lika fort igen som den kom där sommaren 08 tror jag det var. Den finns dock att köpa i större paket, men min älskade magnum finns kvar i miljoner exemplar fast i "enmansform" haha.

Godis: Lakrits å chocklad. Dedär runda lakritsdäcken och dedär giga på sarna med dedär avlånga lakrits godisarna i, oslagbart. Och Marabou, ja, de e ju mer Mmmi livet!

Ämne: Måste jag välja ett av de ämnena som finns i skolan måste jag nog säga Svenska.
Låt: Oj, alltid lika svår.. Kan nog inte säga en speciell favorit just nu, men kan ju säga ett par som jag tycker e väldigt bra iaf, Sum 41 - the hell song/ - pieces.  Papa Roach - Last Resort.  Nomy - I miss you.   Sober - Ingen som lyssnade. Osv. Har väldigt blandad musik smak.

Film: Cell 211 hyrde vi hem igår, den var riktigt bra, enligt mig. Annars är det nog filmer som Green Street Hooligans, Never Back down och ja, filmer i de banorna.

Bok: Har prenumenerat på pollux sen jag va hur liten som hellst. Fullblodsböckerna av Joanna Campbell är bland de bästa. Men finns så många fler. En bok jag läste som indre, "Taladinn" de är en bok jag älskat sen jag läste den första gången.

Kändis: Jag vet inte vad han heter (så jävla dumt, jag vet) Men han den krulliga killen i filmen "Due Date". Just den rollen spelar han så sjukt bra, och jag har skrattat så de krampat i magen jag vet inte hur många gånger åt den filmen.

TV serie: 2 ½ men, family guy

Plats: Beror på vad man vill göra och vilket humör man är på. Men om man tycker om någon, så är ju dennes famn den absoluta favoritplatsen. Annars får jag nog säga ; de e sommar, man sitter på stranden från dagen tills de börjar skymma, man dricker öl, sprit eller cider eller vad man nu känner för, man tar en cigg och sitter runt en läger eld med gott sällskap, glada vänner och den man är tsm med (om man nu har ett förhållande), och bara njuter av livet, tar kvällsdopp och så.  Kanske inte är en plats direkt, men just där och då är det en favorit plats, och man önskar att de aldrig ska ta slut. Vilken plats som helst (nästan) kan ju vara en favoritplats, om man har minnen där, eller om man har gott sällskap.
Sängen är juockså en av favoriterna, fakitkst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0