- Boooring.

E fortfarande sådär härligt förkyld. Dock e jag faktikst lite bättre än igår, vilket jag e tacksam över för gårdagen var en ren jävla mardröm! :c  usch. Hostan har varit värre tidigare på dagen men börjat lugna sig lite nu. Och min sprängande huvudvärk har också försvunnit. Thnx god för alla dessa olika verktabletter! ;)
Idag har jag roat mig med att iaf försöka rita/skriva i ngn slags grafitti form, de gick väll lite sådär måste jag säga.
Haha. Tänkte slänga upp några av resultaten. Men övning ger färdighet, så detta var första övnings dagen. Så får vi väll se om jag orkar försöka få lite skills i grafitti. But I guess not. haha.


"Freedom"


"Best friends"


"Ars Armandi" (latin)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0