- Those mondays..

Igår va jag i fjällnora med Adde, Micke, Jonas, eken, Pontus, Macke, Chrille och Calle. :)
Hade askul. Lirade lite fotboll och badade ute för andra gånger igår, (Första gången var i förrigår).
Dock slapp jag bada själv igår då calle, macke, Jonas å Micke också badade. :)
Idag har jag tagit det lugnt. Varit med adde och sen va jag hos Johan en stund.
Sen stack jag hem till eken och spelade kubb med han, jonas och Adde.
Sen kom Emeilia och Tanya förbi :)
Sen skulle alla dra hem och nu sitter man här.
Ska jobba imorrn och på Fredag, sen nästa vecka börjar jag jobba mån-fre.
Och om 19 dagar rullar pengar in på kontot. Nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0