- Svar till "Alva".

Fick en kommentar igår av en tjej vid namn Alva som undrade om det verkligen
var jag som gjort låten "Den frusna soldaten" då hon tyckte att jag lät som Sofijah.
Och nej Alva, enligt mig låter jag INTE som Sofijah och JA det är jag som gjort låten.
Fler av mina åtar kan ni hitta på min youtube användare "Marikoos". Sök på namnet så
kommer min tidigare låt "Det här är terapi" upp högst upp i listan. Sedan finns det någon
låt till som jag gjort som du då kan se i listan till höger, men där står det "Marika Håkansson"
som artist och inte Marikoos. Men det är alltså jag.
Kan länka en annan av mina låtar, men som sagt,
jag skriver mina texter helt själv och sjunger själv.
Hoppas ni gillar musiken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0