- Shoppingrunda med Johanna.

Efter jobbet idag så stack jag och Johanna till Gränby.
Köpte; En vit stickad tjocktröja, aaas snygg!
En vit Bh, och två par snygga vita string; för 15kr st!
Så vill ni handla billiga underkläder (trosor), gå till Lindex!
Köpte allt därifrån. Köpte brungenomskinliga "strumpbyxor" också. :)
Sånna går alltid åt! ;)
LINDEX:
Vit Bh: 149kr.
Vita string med knytband i sidorna: 15kr.
Vita Spets string; 15kr.
Brungenomskinliga Tights: 59.50
Stickad vit Tjocktröja: 199kr.

Pimpade mina gråa jeans. Numera har dom hål, och det är jävligt snyggt
med några mönstrade tights eller något under, såhär såg jag ut idag,
Gråa jeans med vitmönstrade tight under. Sedan hade jag Svart Bh och en
svart halvgenomskinlig Tshirt, armband och långt vitt/silvrigt kors halsband
och två ringar. :) Och håret var slarvigt uppsatt i en "knut i nacken"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

PsykoChey

- Enjoy the skojj!

RSS 2.0